۳۰۰ بسته معیشتی در محلات کم برخوردار زنجان توزیع شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، و با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان؛ هلال احمر زنجان ۳۰۰ بسته سبد غذایی به ارزش سه میلیارد ریال برای خانواده های نیازمند در محلات کم برخودار شهرستان زنجان توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، سید قاسم موسوی اظهارکرد: هلال احمر طرح پویش "هلال رحمت" را با هدف کمک معیشتی به اقشار بی بضاعت، ترویج فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در استان زنجان اجرا می کند.

وی افزود: در این راستا هلال احمر شهرستان زنجان۳۰۰ بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش سه میلیارد ریال در بین خانوارهای نیازمند در محلات کم برخوردار توزیع کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه این سبدهای غذایی با همکاری معاونت معاونت داوطلبان و امداد و نجات تهیه شد خاطرنشان کرد: همچنین مرکز خیریه حضرت ابوالفضل(ع) زنجان و خیّر هلال احمر استان علیرضا عباسیون نیز در تأمین بخشی از اقلام این سبدهای غذایی همکاری کرده اند.

موسوی بیان کرد: هربسته غذایی تهیه شده، شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، یک عدد مرغ، ۲ عدد رب گوجه فرنگی، یک بسته خرما و سه عدد روغن خوراکی بود.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای خانواده های کم برخوردار استان زنجان در ماه مبارک رمضان نیز انجام خواهد شد.

این مسئول اظهارداشت: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، داوطلبان طرح ملی پویش هلال رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اجرا می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha