جابجایی بیش از ۹ میلیون تن کالا در استان زنجان

رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری  ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا از مبدا شهرستانهای استان جابه جا شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، غلامرضا کرمی با اشاره به جابجایی ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در ۱۱ماه گذشته سال جاری اظهار کرد: در مدت زمان عنوان شده همچنین ۶۱۵ هزاربرگ بارنامه صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۸ هزار و ۴۵۰ راننده با بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ ناوگان باری در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند، گفت: عمده جابه جایی کالا مربوط به استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی و خوزستان است.

رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، تصریح کرد: خاک معدنی، سیمان، کنسانتره سنگ آهن، پسماند روی، شمش، مفتول آهنی، میلگرد، اسید، نفت و گاز عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده است‌.

کرمی با بیان اینکه تمام این اقدامات با همکاری و تلاش‌های ۸۵ شرکت حمل و نقل در سطح استان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و شهروندان می‌توانند هر گونه، شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha