سریال حریق ساختمان‌های ناایمن تا کی ادامه دارد؟

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از آتش‌نشانان جان خود را فدای مردم کرد اما این سریال کی تمام می‌شود؟ گفت: تا به کی نتیجه ترک فعل‌ها باید به سمت شهرداری و آتش‌نشانان بیاید و این خون به ناحق ریخته را چه کسی پاسخ می‌دهد و ما چه زمانی می‌خواهیم از این اتفاقات درس بگیریم؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه یکصد و سی و یکم شورای ششم با بیان این‌که جای سوال است تا به کی سریال حریق ساختمان‌های ناایمن باید اتفاق بیفتد؟ گفت: دو اتفاق خلاف قانون در حریق ساختمان ۱۵۳ رخ داده است که یکی از آنها تغییر کاربری تجاری به انباری بوده است و شما در حادثه پلاسکو دیدید که بررسی‌ها نشان داده است که مسئولیت این مهم برعهده بازرسان وزارت کار است که باید با این مساله برخورد کرده و واحد صنفی را پلمب کنند و اتفاق بدتر این است که این ساختمان پلمب شده بود اما بعد از مدتی پلمب را شکسته و وارد ساختمان شده بودند، تا به کی نتیجه ترک فعل‌ها باید به سمت شهرداری و آتش‌نشانان بیاید؟

وی با بیان این‌که در شب گذشته یکی از آتش‌نشانان جان خود را فدای مردم کرد اما این سریال کی تمام می‌شود؟ اظهار کرد: تا به کی نتیجه ترک فعل‌ها باید به سمت شهرداری و آتش‌نشانان بیاید و این خون به ناحق ریخته را چه کسی پاسخ می‌دهد و ما چه زمانی می‌خواهیم از این اتفاقات درس بگیریم؟

بارها از شهرداری خواستیم که لیست ساختمان‌های پرخطر را منتشر کنند

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که همه ما در مقابل اینگونه حوادث مسئول هستیم، تصریح کرد: بارها از شهرداری خواستیم که لیست ساختمان‌های پرخطر را منتشر کنند و حتی گفتیم که لیست را در اختیار اعضاء بگذارید تا ما آن را منتشر کنیم و مسئولیت‌شان با ما باشد و فکر کنید اگر یک لحظه در یکی از این ساختمان‌های پرخطر که در اسفندماه مملو از جمعیت هستند اتفاقی رخ دهد چه تبعاتی دارد.

امانی با بیان این‌که من مطمئن هستم این حادثه تمام می‌شود و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد، اظهار کرد: نکته جالب این است که این ماه عیدی همه پرسنل با حقوق بهمن‌ماه پرداخت شده است اما هنوز عیدی آتش‌نشانان پرداخت نشده و وقتی از معاون شهردار می‌پرسم می‌گوید که مشکل اداری بوده است و این چه مشکلی است که آتش‌نشانان باید برای عیدی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی مدام تماس بگیرند و در گروه‌هایشان پیام بگذارند و از شهردار می‌خواهم هرچه سریع‌تر عیدی این افراد را پرداخت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha