عرضه نان بدون کارت خوان هوشمند در استان کرمان ممنوع

مدیر کل امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: با توجه به اینکه تخصیص آرد و سهمیه‌ های شناور صرفا از طریق سامانه "نانی نو" انجام می‌ شود، لذا هیچ نانوایی، خارج از کارتخوان جدید نباید عرضه نان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسن‌ زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در جلسه تنظیم بازار استان کرمان با تاکید بر این مسئله، گفت: کالاهای اساسی در شمال و جنوب استان باید در اولویت بازرسان باشد، لذا ارائه کارت شناسایی از سوی بازرسان لازم است.

وی افزود: از ۱۵ اسفند ماه گشت‌ های نظارتی کار خود را به صورت هوشمند و هدفمند در مورد کالاهای اساسی در سطح بازار شکل دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان همچنین در نهمین کارگروه توسعه صادرات استان در سال ۱۴۰۱، توجه به تولید با نگاه به بازارهای صادراتی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: ظرفیت و موقعیت مناسبی برای ورود استان کرمان به بازارهای صادراتی به ویژه کشورهای همسایه شرقی وجود دارد.


حسن زاده گفت: تولیدات صادراتی باید براساس ارزیابی و نیاز بازارهای خارجی انجام گیرد.


وی؛ خاطرنشان کرد: ارتقای وضعیت و توسعه سایت نمایشگاهی جنوب شرق و توجه به برگزاری نمایشگاه‌ های تخصصی خودرو، کشاورزی و معدن به واسطه ظرفیت استان کرمان در این حوزه‌ ها از دیگر مباحث مطرح در کارگروه توسعه صادرات استان است.


رضا سنجری مدیر کل امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در خصوص بحث کارتخوان‌ های نانوایان، تصریح کرد: با توجه به اینکه تخصیص آرد و سهمیه‌ های شناور صرفا از طریق سامانه "نانی نو" انجام می‌ شود، لذا هیچ نانوایی، خارج از کارتخوان جدید نباید عرضه نان داشته باشد.


وی بیان کرد: نانوایانی‌ که آرد یارانه‌ ای دریافت می‌کنند و هنوز کارتخوان جدید ندارند، تا پایان اسفند ماه فرصت دارند در سامانه اعلام کنند، در غیر این صورت جزء نانوایان آزادپز قرار می‌ گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha