ارسال کمک های پلیس کرمان به مناطق زلزله زده "خوی" 

فرمانده انتظامی استان کرمان از ارسال کمک های مومنانه ماموران پلیس دیار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در این خصوص گفت: از همان آغاز وقوع زلزله در شهرستان خوی، کمک های مومنانه و قابل توجهی از دیار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به این منطقه ارسال شد، که بخشی از این کمک ها هم توسط کارکنان انتظامی مناطق مختلف استان تهیه و ارسال شدند.

وی افزود: همکاران انتظامی سراسر استان پهناور کرمان همزمان با سالروز ولادت سیدالساجدین علیه السلام مقادیر زیادی مواد خوراکی، پوشاک و وجه نقد به ارزش بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را به همت مجموعه عقیدتی و سیاسی گردآوری کردند، که امروز این کمک ها در قالب چند محموله عازم شهرستان خوی خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این رابطه ضمن تماس و ارتباط با همرزمان انتظامی استان آذربایجان غربی در تلاش هستیم آن دسته از ملزوماتی که در مناطق زلزله زده بیشتر مورد نیاز هستند و بنا به توانمندی کارکنان انتظامی استان کرمان امکان فراهم سازی آن ها وجود دارد ان شاء الله تهیه و در مراحل بعدی به این مناطق ارسال شوند.

پایگاه خبری پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha