پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز بسیج جامعه پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن هشتم اسفند، سالروز تشکیل بسیج جامعه پزشکی، این مناسبت را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام ضمن قدردانی از مشارکت سازنده بسیجیان جامعه پزشکی استان در پیشبرد هرچه بهتر اقدامات سلامت محور در فارس، ثمره این مشارکت را تسریع در روند خدمت رسانی به مردم، به ویژه در مناطق محروم استان دانست.

در متن پیام رئیس دانشگاه به این مناسبت آمده است:

از جمله نیروهای پرتوان بدنه انقلاب اسلامی که از زمان تشکیل تا کنون و در برهه های سرنوشت ساز تاریخ این انقلاب، با تمام قوا در کنار مردم بوده و با بهره مندی از ساختار شبکه ای منسجم و رویکرد مدبرانه، در این سال ها موفق به کسب جایگاهی ارزنده در میان مردم گردید؛ مجموعه بسیج بود که با توجه به حضور نیروهایی ارزنده در عرصه های پزشکی و پیراپزشکی در این ساختار توانمند، تشکیل سازمانی با عنوان بسیج جامعه پزشکی، توانست اقدامی سازنده و اثربخش در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر اهداف و فرهنگ بسیجی در جامعه ایرانی باشد.

گرامی می داریم هشتم اسفند، سالروز تشکیل بسیج جامعه پزشکی کشور را که مصادف است با سالروز حمله تخریبی و شیمیایی رژیم بعثی عراق به بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه الزهرا(س)، همچنین سالروز شهادت شهید والامقام، شهید خرازی که این روز را در تاریخ ایران اسلامی جاویدان ساخت و بنیانی نیکو را در مسیر پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در رسالت خدمت رسانی، به یادگار نهاد.

به همین مناسبت تلاش های ارزنده و همت متعالی بسیجان صدیق جامعه پزشکی فارس را که در تمامی عرصه های خدمت رسانی، رویدادها و بحران ها در کنار مجموعه سلامت استان و مردم شریف فارس بودند، صمیمانه ارج می نهم.

همچنین یاد و نام زنده یاد دکتر «محمدحسن طاهری»، از بنیانگذاران بسیج جامعه پزشکی شیراز را که ثمره ای نیکو از ایشان است را پاس داشته و امید است اندیشه نیک آن مرحوم، در جامعه امروز ما متجلی گردد.

بی تردید مردم عزیز فارس در اقصی نقاط استان و به ویژه در مناطق محروم، در طی سال های متمادی از تشکیل این مجموعه، از ثمرات ارزنده خدمات بی دریغ شما بسیجیان ارجمند، بهره مند بوده و این همراهی انسان دوستانه شما عزیزان، گامی پرتوان در شتاب بخشیدن به مسیر خدمت رسانی به مردم در عرصه خطیر سلامت بوده است.

ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده شما زنان و مردان غیور بسیجی در مجموعه بسیج جامعه پزشکی فارس، از درگاه خداوند متعال، سلامت، سعادت و سربلندی یکایک شما عزیزان را در مسیر پرافتخاری که برای خدمت برگزیده اید، خواستارم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha