آغاز بهار زندگی مشترک ۱۶۰ زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز

همزمان با فرخنده میلاد حضرت سیدالساجدین(ع) و ایام مبارک ماه شعبان، ۱۶۰ زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آغاز بهار زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس دانشگاه با شرکت در آیین آغاز زندگی مشترک ۱۶۰ زوج از کارکنان دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانبه و آرزوی زندگی سرشار از نشاط و سعادت برای این زوج ها گفت: این برنامه در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام سجاد(ع) و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار می شود.

دکتر «سید وحید حسینی» حمایت از برنامه جوانی جمعیت و موضوع فرزندآوری را یکی از اولویت های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد جوانان با ازدواج و تشکیل خانواده، در مسیر سعادت جامعه گام بردارند و نسل های شایسته ای برای فردای ایران پرورش یابند.

آغاز بهار زندگی مشترک ۱۶۰ زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز

او در ادامه با اشاره به برگزاری نشست های قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه، از ارایه تسهیلات برای کارکنان دانشگاه در راستای ازدواج و فرزندآوری مانند مرخصی، دورکاری و همچنین فراهم سازی اتاق های مخصوص مادر و کودک و شیردهی در واحدهای مختلف زیرمجموعه دانشگاه خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برگزاری جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهر مشهد مقدس افزود: اینگونه برنامه ها با هدف تشویق کارکنان و دانشجویان به آغاز زندگی مشترک و فرزندآوری، به صورت مستمر ادامه می یابد.

آغاز بهار زندگی مشترک ۱۶۰ زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز

زندگی شیرین و با نشاط زوجین، با شناخت مناسب در مراحل مختلف زندگی

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این آیین، با بیان اینکه ۱۶۰ زوج حاضر در این آئین، از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند، اظهار امیدواری کرد به برکت این پیوند مقدس و مبارک، این زوج ها سال های سال در کنار هم به خوشی و سعادت زندگی کنند و زیر سایه اهل بیت(ع)، زندگی بانشاطی داشته باشند.

آغاز بهار زندگی مشترک ۱۶۰ زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز

حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حمید مقامی» با بیان اینکه شناخت زوج ها از یکدیگر در طول سال های زندگی مشترک و به مرور به وجود می آید، اظهار کرد: زوج ها در هر مرحله از زندگی، به جنبه های تازه ای از خصوصیات فردی همدیگر پی می برند.

او تاکید کرد: مشکلات و اختلافات در هر زندگی وجود دارد، اما با چاره گشایی مناسب، می توان مسایل را حل کرده و زندگی مطلوبی را در کنار یکدیگر رقم زد.

آیین ازدواج ۱۶۰ زوج از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ظهر امروز، هفتم اسفند ۱۴۰۱، همزمان با فرخنده میلاد حضرت امام سجاد(ع)، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مدیران ارشد و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مجتمع فرهنگی رفاهی جهاد دانشگاهی شیراز، برگزار شد.

آغاز بهار زندگی مشترک ۱۶۰ زوج کارمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز

این آئین با قرائت خطبه عقد برای یکی از زوجین شرکت کننده از کارکنان دانشگاه، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر «محمد مسلم وافی» عضو شورای راهبردی جمعیت و خانواده کشور با موضوع اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده و همچنین اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha