تسهیل در صدور مجوز شرکت های دانش بنیان سلامت محور

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از اهتمام جدی این سازمان در روند صدور مجوز شرکت های دانش بنیان سلامت محور خبر داد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر سید حیدر محمدی در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه سلامت بنیان، ضمن خیر مقدم به معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: نمایشگاه سلامت بنیان به منظور به نمایش گذاشتن و عرضه محصولات دانش بنیان در حوزه دارویی، غذایی و ملزومات پزشکی برگزار شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۹۲ شرکت منتخب از بین بیش از هزار شرکت حضور دارند.

رئیس سازمان غذا و دارو بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه سلامت بنیان این بود که شرکت ها بتوانند از نزدیک با مسئولان و مدیران مربوطه در فضای نمایشگاهی ارتباط داشته باشند و مشکلات خود را بیان کنند.

محمدی تصریح کرد: در این نمایشگاه پنل های تخصصی مرتبط و انجمن های مختلف حضور داشتند که شرکت های حاضر در نمایشگاه توانستند از آن بهره ببرند.

وی تصریح کرد: تسهیل در بخش صدور مجوز به شرکت های دانش بنیان و کوتاه کردن مسیر کسب مجوز به دستور وزیر بهداشت یکی از دستاوردهایی بود که از جانب نمایشگاه دانش بنیان حاصل شد.

رئیس سازمان غذا و دارو ابراز کرد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه راهی باشد تا در نمایشگاه سال های آینده شاهد افزایش تعداد شرکت ها همچنین محصولات و فناوری های جدید از سوی این شرکت ها با مشکلات بسیار کمتر باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha