وزیر علوم از دانشگاه علم و فناوری مازندران بازدید کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه برنامه‌های خود در استان مازندران، از دانشگاه‌ علم و فناوری مازندران واقع در شهرستان بهشهر بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، محمدعلی زلفی گل با حضور در دانشگاه علم و فناوری مازندران، از پروژه‌های در حال احداث این دانشگاه؛ شامل شهرک خوابگاهی و مرکز تحقیقات نفت و گاز بازدید کرد.

بازدید از واحدهای مستقر در مرکز رشد و حوزه امتحانی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در این دانشگاه بود.

دکتر زلفی‌گل همچنین پس از این بازدید در جلسه شورای دانشگاه علم و فناوری مازندران که با حضور فرماندار، نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی استاندار برگزار شد، شرکت کرد.

وزیر علوم در این جلسه پس از استماع گزارش رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران، این دانشگاه را دارای ظرفیت علمی بالا توصیف و از خدمات دکتر ربانی رئیس دانشگاه به دلیل اقدامات خوب وی قدردانی کرد.

زلفی گل حمایت خود را از این دانشگاه رو به رشد اعلام کرد و گفت: مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان به عنوان کمک وزارت علوم به زودی به این دانشگاه پرداخت می شود.

وزیر علوم به ریاست دانشگاه علم و فناوری مازندران توصیه کرد: طرح های عمرانی دانشگاه را اولویت‌بندی کرده و طرح‌هایی مانند خوابگاه و سالن ورزشی را که مورد نیاز فوری دانشجویان هستند و به تعداد زیادی از دانشجویان خدمات ارائه می‌کنند در اولویت قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha