مصدومیت ۳ آتش نشان در پی انفجار انبار قاچاق سوخت در کرمان

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در اثر وقوع آتش‌ سوزی در یک انبار قاچاق سوخت، ۳ آتش نشان مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی در مورد تشریح جزئیات این حادثه، از وقوع آتش‌ سوزی در یک انبار سوخت قاچاق در کرمان خبر داد و اظهار داشت: این حادثه در یکی از خیابان‌ های حاشیه شهر کرمان رخ داده است.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این حادثه، افزود: محل وقوع حادثه، یک انبار سوخت قاچاق در کرمان بوده که مقدار زیادی بنزین قاچاق در این مکان انبار شده بود.

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه پس از اعلام آتش‌ سوزی از سوی این شهروند بلافاصله سه دستگاه خودرو و اکیپ عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: خوشبختانه آتش‌ نشانان ما پس از مدتی طولانی موفق شدند آتش را مهار کنند، اما به علت حریق گسترده ۳ تن از آتش‌ نشانان مصدوم شدند.

ابراهیم بابایی با بیان اینکه این انبار به عنوان مصالح ساختمانی شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: یک سوم بنزین موجود در این انبار در این آتش‌ سوزی از بین رفته و بقیه آن همچنان در محل وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز با اشاره به علت وقوع این حادثه، ابراز داشت: دلیل آتش‌ سوزی، سوختگیری خودروی پژو از مخزن سوخت قاچاق بوده است.

سرهنگ پورامینایی با بیان اینکه این خودرو احتمالاً متعلق به مالک انبار است، افزود: مالک این انبار و مصالح ساختمانی احضار و پرونده برای وی تشکیل شده و به اطلاع مقامات قضایی هم رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز کسی در این ارتباط مراجعه نکرده، اما پلیس همچنان پیگیر موضوع است، عنوان کرد: زمانی که خودرو دچار حریق می‌ شود، فردی که در حال سوختگیری بوده از محل متواری می‌ شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه ۳ تا ۴ هزار لیتر بنزین قاچاق در این مکان وجود دارد که مقداری از آن مشتعل شده و بقیه آن همچنان در محل است، یادآور شد: سوخت موجود در محل خطری برای شهروندان ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha