متقاضیان مسکن ملی آخرین وضعیت پروژه‌ خود را از سایت اداره کل راه و شهرسازی استان  دریافت کنند

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌ها به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، بهزاد کردلو با بیان اینکه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌ها به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به آدرس https://zanjan.mrud.ir مراجعه کنند، گفت: در این راستا اطلاعات ریز پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان بارگذاری شده است.

وی اظهار داشت: همچنین متقاضیان سایر شهرستانهای استان هم می‌توانند از ظرفیت ایجاد شده در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان، برای دریافت جزئیات اطلاعات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان مورد نظر خود استفاده کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در بخش اول متقاضیان می‌توانند با کلیک بر روی یکی از پروژه‌های مورد نظر شناسنامه پروژه از جمله نام پروژه، نام سازنده، تعداد واحد، اقساط درخواستی و درصد پیشرفت فیزیکی پروژه را مشاهده کنند.

کردلو با بیان اینکه در بخش دوم این سایت ریز مشخصات پروژه مشخص شده است، تاکید کرد: در این بخش (مشخصات عمومی پروژه از جمله تعداد واحد، مساحت زمین، زیر بنای کلی پروژه، مساحت واحدها، مساحت پارکینگ، مساحت انبار، مساحت پارکینگ و مشاعات و ...) به صورت ریز برای متقاضیان مشخص شده است.

وی با تأکید بر اینکه همچنین در بخش بعدی این سایت نیز، موقعیت جغرافیایی پروژه مشخص شده است، ابراز داشت: در بخش سوم سایت پلان پروژه، تصاویر پروژه و پلان معماری پروژه‌ها(با جزئیات معماری) برای متقاضیان بارگذاری شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد: همچنین بخشی در سایت برای پاسخگویی به سوالات متداول متقاضیان طراحی شده است که توسط مسئولان و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان و کارگزاری های نهضت ملی مسکن به این سوالات پاسخ داده می‌شود.

کردلو با اشاره به اینکه سایت طوری طراحی شده که به صورت خیلی ریز اطلاعات و مشخصات پروژه را در اختیار متقاضیان قرار ‌دهد ؛گفت: در این میان از حضور فیزیکی متقاضیان به اداره کل و کارگزاری‌ها جلوگیری می‌کند و متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از این سایت بدون اتلاف وقت و زمان دریافت کنند.

متقاضیان نهضت مسکن ملی فریب دلالان و سودجویان را نخورند

وی همچنین با تاکید بر اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت مسکن ملی غیرقانونی است، افزود: متقاضیان نهضت مسکن ملی فریب دلالان و سودجویان را نخورند و امتیاز خانه دار شدن را از دست ندهند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان یاد اور شد :با توجه به عدم مشخص بودن واحدهای مسکونی متقاضیان (متراژ، مساحت، بلوک، طبقه و غیره) و انتخاب آن زمان تحویل واحد و بر مبنای امتیاز بر اساس واریزی صورت گرفته، در این راستا هر گونه معامله در این خصوص باطل و (معامله شی مجهول) غیر قانونی است.

کردلو اظهار کرد: آگهی‌های خرید و فروش در فضای مجازی در خصوص خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و همشهریان فریب سوداگران را نخورند و مشاورین املاک نیز حق خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن را ندارند.

وی گفت :در این راستا جهت جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد با دادستانی،پلیس فتا، سازمان صمت، بازرسی و دیگر نهادهای مرتبط هماهنگی های لازم صورت گرفته تا نظارت لازم جهت پیشگیری و کنترل این معاملات انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha