پیام تبریک مدیرعامل هلال احمر استان گیلان به مناسبت روز جوان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در پیامی به مناسبت روز جوان تاکید کرد:جوانان هلال احمر همواره با حرکت جهادی خود،گام های بندی در اعتلای اهداف هلال احمر برداشته اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،متن پیام سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

جوانان هلال احمر همواره با حرکت جهادی خود، گام‌های بلندی در اعتلای اهداف هلال احمر برداشته اند و نشان دادند که جوانان همواره آماده پذیرفتن مسئولیت‌های دشوار در هر صحنه ای هستند.

جوانان در این عرصه خدمت رسانی، قلب تپنده و نیروی اندیشه و بازوی فرهنگی هلال احمرند و حضور با ارزش آنها، دستاوردهای بزرگی را در مدیریت بحران‌ها و توسعه فرهنگ بشردوستی به همراه داشته است.

جوانان عزیز با انگیزه‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه و داوطلبانه و ایثارگرانه، خدمت به همنوعان را در دستور کار خود قرار داده‌اند، به ویژه در سال گذشته در مقابله با کرونا، از هر کوششی دریغ نکرده اند.

جوانی، بهترین فرصت آدمی‌برای جستجوی خوبی‌هاست و جوانان با اراده ای سترگ و دل هایی دریایی و بزرگ و با سرمایه ارزشمند جوانی این مسیر را می‌پیمایند.

در سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و «روز جوان»، با افتخار، این روز را به تمامی جوانان عزیز در هلال احمر گیلان صمیمانه تبریک عرض نموده و برای یکایک این عزیزان از درگاه خداوند متعال سعادت، سلامت و سربلندی روزافزون مسالت می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha