ورزشکار کرمانی بر سکوی دوم مسابقات جام‌ جهانی ژیمناستیک ایستاد

از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌ گهر سیرجان اعلام کرد: «مهدی احمد کهنی» ورزشکار عضو باشگاه گل‌ گهر سیرجان و ملی‌ پوش ژیمناستیک ایران موفق به کسب مدال نقره‌ مسابقات جام‌جهانی این رشته در کشور آلمان شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رقابت های جهانی ژیمناستیک کسب سهمیه المپیک در آلمان پیگیری شد و مهدی احمد کهنی ورزشکار عضو باشگاه گل‌ گهر سیرجان و ملی‌ پوش ژیمناستیک ایران که فینالیست دار حلقه شده بود، موفق به کسب مدال نقره‌ مسابقات جام‌ جهانی این رشته در کشور آلمان شد.

وی در وسیلۀ دارحلقه موفق به کسب امتیاز 14.766 شد و و بعد از نماینده یونان، بر سکوی دوم این مسابقات قرار گرفت و عنوان نایب قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

جام‌جهانی ژیمناستیک آلمان یکی از مراحل گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و امتیازات آن می‌تواند نقش مهمی در صعود نمایندگان ایران به آوردگاه پاریس داشته باشد.

احمدکهنی از ورزشکاران جوان و آینده‌ دار ایران است که در وسیلۀ دارحلقه مسابقات آسیایی قطر، صاحب نخستین مدال تاریخ ژیمناستیک ایران شده است و حالا با کسب مدال ارزشمندِ نقره در جام‌ جهانی آلمان، گام بزرگی برای حضور و افتخارآفرینی در آوردگاه‌ مهم المپیک برداشته است.

همچنین مهدی احمدکهنی چندی پیش در مسابقات جهانی استرالیا (گزینشی المپیک) با کسب مدال نقره، مجدد برای ایران تاریخ‌سازی کرده بود و به رنکینگ برترین ژیمناستیک کاران جهان راه یافته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha