به هیچ عنوان نباید وقفه ای در احداث مسکن صورت گیرد

استاندار زنجان با بیان اینکه باید در انتهای بهار  یک افتتاح کلان داشته باشیم گفت: به هیچ عنوان نباید وقفه ای در احداث مسکن صورت گیرد و با پیگیری ها و هماهنگی دستگاه ها  مشکلات  مسکن حل شود و سرعت کار بالا رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛ محسن افشارچی صبح روز یکشنبه(۱۴ اسفندماه) در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به جلسه دو هفته قبل تهران با مسئولین کشوری بررسی جامعی از عملکرد استان‌ها در حوزه مسکن اقدام ملی شد اظهار کرد: طی گزارش های انجام شده استان و برررسی ها کارنامه استان زنجان در حوزه مسکن ملی در رتبه نخست قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بدست آوردن رتبه سخت است اما نگه داشتن آن آسان نیست، افزود: بنابراین باید در این مسیر حرکت مان به مسیر جلو باشد و تمام پارامترهای مختلف در نظر گرفته شود تا بتوانیم این رتبه را در کشور حفظ کنیم.

استاندار زنجان تأکید کرد: باید در موضوع مسکن ملی همه دستگاه ها پای کار باشند و در بحث زیرساخت‌ها نیز نباید منتظر دست‌های بالا باشیم بلکه باید خودمان از طریق مولد سازی اقدام کنیم.

افشارچی اظهار کرد: اگر مسیرهای موازی را با انرژی تقسیم شده در مسکن ملی انجام دهیم و همراهی های لازم از جمله بانک ها و در تأمین زیرساخت ها دستگاه ها پای کار باشند سرعت کار بالا می رود.

وی با اشاره به اینکه در انتهای بهار باید یک افتتاح کلان باید داشته باشیم افزود: با پیگیری ها و هماهنگی ها در مسکن ملی مشکلات حل می‌شود و به هیچ عنوان نباید وقفه ای در احداث مسکن صورت گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ۱۹۲ واحد از پروژه برکت‌ آماده شده است، اظهار کرد: با توجه به تلاش های صورت گرفته با هماهنگی امور مالیاتی و محاسبه دقیق دوباره هزینه ها در حدود ۷۰ میلیون تومان در هر واحد که در واقع ۹ درصد، قیمت را کاهش دادیم که آورده بزرگی بود.

افشارچی با اشاره به تفاهم نامه صدور پروانه ساختمانی در طرح های حمایتی مسکن تأکید کرد: باتوجه به اینکه این تفاهم نامه به عنوان مصوبه شورای مسکن تلقی و برای کلیه دستگاه های دولتی است ؛لازم اجرا است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در استان این است که در حوزه هایی که از دستمان برمی آید رضایت مندی را در بین مردم ایجاد کنیم بیان کرد: ابزار های که بر علیه ما به کار گرفته می‌شود آنقدر بی انصاف هستند که دختران معصوم را هدف قرار داده اند که باید توان و انرژی خود را به مردم به کار ببریم و نباید کارکردمان مثل گذشته باشد بلکه باید انرژی مضاعف باشد تا از این برهه نیز عبور کنیم.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha