تکمیل پروژه های نیمه تمام عرصه سلامت، اولویت اصلی خیرین سلامت استان است

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با توجه به نیازسنجی های مشترک مجمع خیرین، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام عرصه سلامت، اولویت اصلی خیرین سلامت استان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «علی اکبر رامجردی» افزود: با توجه به نیازسنجی های مشترک مجمع خیرین، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تکمیل مراکز بهداشتی درمانی نیمه تمام که بیش از ۵۰درصد رشد فیزیکی داشته است، در اولویت حمایت خیرین و وزارت بهداشت قرار گرفت.

او ضمن اشاره به استقبال خیرین استان در سال ۱۴۰۱ برای مشارکت در تکمیل این پروژه ها گفت: با توجه به بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام در استان، ۲۶۰ پروژه شامل ۷۷ خانه بهداشت و پایگاه سلامت، ۴۰ مرکز خدمات جامع سلامت، ۴۳ پایگاه اورژانس و ۱۰۰ مرکز سلامت محور دیگر نیازمند تکمیل اعلام شد که با حمایت و مشارکت خیرین، تاکنون ۹۷ تفاهمنامه در سال ۱۴۰۱ برای تکمیل این پروژه ها منعقد و روند تکمیل ۳۸ پروژه نیز فعال شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه از مجموع ۲۶۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی درمانی، ۴۰ طرح مربوط به شیراز و ۲۲۰ پروژه دیگر مربوط به شهرستان های استان فارس است، افزود: با استقبال خیرین، تکمیل پروژه های سلامت شامل خانه های بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت، تکمیل بیمارستان ها، مراکز اورژانس و اقامتگاه های همراه بیمار در حال انجام است.

دکتر رامجردی با اشاره به پهناور بودن استان فارس و پروژه های نیمه تمام، بر لزوم حمایت خیرین برای فعال سازی و رساندن این طرح ها به چرخه خدمات رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم تاکید کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس یادآور شد: خیرین برای حمایت از تکمیل پروژه های نیمه تمام می توانند به دفتر مجمع خیرین تامین سلامت فارس واقع در طبقه هشتم ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه و یا با شماره ۳۲۳۵۹۲۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha