تجلیل از کارفرمایان برتر حوزه تامین اجتماعی استان کرمان

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان، گفت: از تعداد ۱۰ نفر از کارفرمایان برتر سال ۱۴۰۱ استان کرمان با حضور مدیران تامین اجتماعی استان، مقامات استانی، روسای تشکلات کارفرمایی و کارگری استان، تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمود شیخ شعاعی در جریان برگزاری همایش تجلیل از چهره های کارآفرینان برتر، ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و تشکر از شرکای اجتماعی، خلاصه ای از گزارش عملکردی سازمان تامین اجتماعی را بیان و اعلام داشت: رشد و توسعه سازمان تامین اجتماعی با مشارکت شرکای اجتماعی حاصل میگردد.

وی سازمان تامین اجتماعی را بعنوان بزرگترین صندوق بیمه ای کشور در راستای پوشش گسترده خدمات بیمه ای معرفی نمود و گفت: همکاران ما باید در راستای پشتیبانی و صیانت از عاملین تولید که بخش عمده آن بر عهده شما کارفرمایان عزیز می باشد تلاش نمایند.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان، در ادامه نگاه سه جانبه گرایی در تامین اجتماعی را باعثِ توسعه یافتگی نظام تامین اجتماعی و کاهش مشکلات حوزه کارگری و کارفرمایی دانست و عنوان نمود: کارکنان ما در سازمان تامین اجتماعی میز خدمت خودشان را سجاده عبادت می دانند و به جهت کسب رضایت مندی باید به سمت پویایی، نوآوری، خلاقیت و امانتداری گام برداریم.

شیخ شعاعی، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در بحث دولت الکترونیک و پیشرفت خدمات غیر حضوری، امروزه توانسته است ۴۲ خدمت را به صورت غیر حضوری به جامعه هدف خود ارائه نماید و باعث افزایش سطح رضایت مندی در این زمینه گردد.

وی ابراز داشت: طرح پرونده الکترونیکی و حذف دفاتر خدمات درمانی، گوشه ای از خدمات غیر حضوری بسیار مهم در این سالها دکاست.

مدیریت سازمان تامین اجتماعی استان کرمان، در پایان با اعلام این مطلب که در استان کرمان ۵۴ هزار کارگاه و کارفرمای فعال داریم، اعلام داشت: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله در راستای تحقق اصل سه جانبه گرایی سازمان تامین اجتماعی و بر اساس تقویت و توسعه تعاملات با شرکای اجتماعی برگزار می گردد و کارفرماهای برتر با توجه به شاخص های ارسالی از ستاد مرکزی و انتخاب در کمیته های شعب و نهایت کمیته ستاد استان با حضور نمایندگان تشکلات کارفرمایی در چهار سطح انتخاب می‌گردند.

تجلیل از کارفرمایان برتر حوزه تامین اجتماعی استان کرمان

در ادامه این مراسم مهندس طبیب زاده ریاست اناق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان ضمن تبریک به کارفرمایان برتر این دوره خطاب به مسئولین حاضر در جلسه عنوان کرد: باید در شرایط فعلی مواظب کسب و کارهای باشیم که از باب تحریم به شدت دچار مشکلاتی شده اند باشیم.

وی وضعیت استان کرمان را در شاخص های کسب و کار بسیار ضعیف اعلام نمود و تصریح کرد: باید در این مسیر و در کنار هم به کمک فضای کسب کار ها بیاییم و دست در دست هم به جهت حل دغدغه فعالان اقتصادی حوزه کسب کار در مواجهه با مشکلات بیمه، مالیات و بانک تلاش نمائیم.

تجلیل از کارفرمایان برتر حوزه تامین اجتماعی استان کرمان

در پایان این مراسم رئیس سازمان بسیج کارگری استان کرمان، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، حضور در جمع کارفرمایان و بویژه کارفرمایان حامی کارگر را افتخاری بزرگ دانست و افزود: دشمن امروزه از هیچ تلاشی برای برهم زدن و تخریب فضای کسب و کار در کشور دریغ نکرده است.

وی به ارتباطات خوب مجموعه سازمان بسیج کارگری با کارفرمایان اشاره و خاطر نشان کرد: ما همواره در کنار مجموعه کار و تولید هستیم و در جنگ اقتصادی همواره جزئی از فدائیان شما خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان کرمان از بررسی مسائل و مشکلات کافرمایان در جلسات رفع موانع تولید خبر داد و تاکید کرد: نخواهیم گذاشت در شرایط فعلی دشمن لطمه ای را فضای آرامش کسب کار و مجموعه کارفرمایان وارد نماید.

شایان ذکر است؛ در راستای اصل سه جانبه گرایی و توسعه تعاملات با جامعه کارفرمایی از( گروه صنعتی بارز، تولیدی کاشی و سرامیک برلیان، آلمومینیوم هزار، طلایه داران مس) در سطح اول_ (شرکت معدن جویان فولاد آریا، سیم و کابل پیشرو رفسنجان، مجتمع آموزشی غیر دولتی ایثار) در سطح دوم_ ( گروه کشاورزی آریا، مجتمع پزشکی خیریه محمودی) در سطح سوم و (مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر آزاده تردست از سیرجان) در سطح چهارم به عنوان برترین های این دوره بر اساس شاخص ها و ارزیابی های انجام شده در کمیته استانی با اهداء تندیس و هدایا تقدیر شد.

تجلیل از کارفرمایان برتر حوزه تامین اجتماعی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha