توزیع مناسب مراکز بوم گردی‌ در استان مدنظر قرار گیرد

استاندار زنجان گفت: بوم گردی تکثر و مردم محور بودن است که  باید بوم گردی‌ها را در استان توزیع مناسب کرد و همچنین می‌توان این مراکز اقامتی را نیز به سمت شهرها هدایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان؛ محسن افشارچی صبح روز دوشنبه (۱۵ اسفند ماه) در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان ضمن گلایمندی از عدم حضور فرمانداران و روند جلسه اظهار کرد: بنده من بعد در چنین جلساتی که به صورت روتین است حاضر نمی‌شوم ، باید فرمانداران شهرستان ها نیز شخصا در جلسه حضور پیدا می‌کردند و پس از پایان تعطیلات نوروزی در خصوص تبلیغات اعم از بروشور ، نصب بنر، نحوه اسکان، پذیرایی از مسافران و.... گزارش جامعی ارائه شود.

وی با بیان اینکه مسیری را که برای سال آینده در استان مشخص کرده ایم یاید محقق شود افزود: علاوه بر میراث فرهنگی از سایر دستگاه ها نیز در امر جذب گردشگر برای استان برنامه خواسته ایم تأکید کرد: باید این برنامه ها در اختیار رسانه ها قرار بگیرد و از سوی رسانه ها نیز این برنامه‌ ها مطالبه گری شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید ورودی کتله‌خور در سال آینده برای ایام نوروز درست شده باشد خاطرنشان کرد: همچنین در سال آینده نیز باید دو مجوز هتل در استان صادر و یکی از آنها پ نیز در حال ساخت باشد.

افشارچی با بیان اینکه بوم گردی یعنی تکثر و مردم محور بودن است افزود: باید بوم گردی‌ها را در استان توزیع مناسب کرد و همچنین می‌توان این مراکز اقامتی را به سمت شهرها نیز هدایت کرد.

وی با اشاره به اینکه با آب و جارو شهر نمی‌شود جذب گردشگر داشت و استان را معرفی کرد تأکید کرد: باید یک تیزر ملی از " زنجان، میزبان مهربان" داشته باشیم تا داشته‌های استان را معرفی کنیم .

این مسئول با بیان اینکه باید تامین زیرساخت ها و نشان دادن زیرساخت ها از اهمیت فراوانی برخوردار است خاطرنشان کرد: فاز جنوبی پروژه سبزه‌میدان فردا با حضور وزیر کشور افتتاح می‌شود که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته فاز دوم پروژه سبزه میدان نیز به اتمام خواهد رسید تا مرکز شهر زنجان به عنوان سایت بزرگ گردشگرپذیر باشد.

افشارچی با اشاره به راه اندازی پایانه صادراتی زنجان گفت: این پایانه به عنوان زیرساختی مناسب شکل گرفته است که باید با برنامه ریزی های لازم و استفاده بهینه از آن، برای استان ثروت آفرین باشد و فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی در این پایانه رونق بگیرد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha