تولید بیش از ۱۴۳۰ محصول نانو در کشور

مدیر بخش ترویج صنعتی ستاد نانو کشور با اشاره به تولید بیش از ۱۴۳۰ محصول نانویی در کشور گفت: به‌کارگیری توانمندی‌های دانش‌بنیان و فناورانه به‌ویژه فناوری نانو منجر به تحول شگرفی در تولید و صنعت ایران خواهد شد.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت،دکتر مهدی کدخدایی مدیر بخش ترویج صنعتی ستاد نانو کشوراظهار کرد: رویداد «تریبون صنعت و نانو» امسال میزبان مدیران، فن آوران، متخصصان و دانشمندان برتر حوزه فناوری نانو بود که آخرین محصولات و توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را ارائه کردند.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری رویداد این بود که صنایع، پژوهشگران، کارشناسان حوزه تولید و چرخه عرضه کالا با این توانمندی‌ها و محصولات آشنا شده و بخش زیادی از نیازها و تقاضاهای صنعتی با این مدل فناوری‌های ایرانی کارآمد حل شود.

مدیر بخش ترویج صنعتی ستاد نانو کشور گفت: ما در تلاشیم تا مدیران و محققانی که در عرصه فناوری نانو اقدام به تولید محصول کردند و می‌توانند مشکلات صنعت را حل کنند و کیفیت را بالا ببرند را بدون هیچ واسطه‌ای در مواجهه با صنایع قرار دهیم.

کدخدایی از ورود فناوری نانو به صنایع فلزی، حمل‌ونقل، رنگ و رزین، مواد پلیمری و به‌ویژه تجهیزات و ماشین‌آلات سخن گفت و اظهار کرد: در این رویداد از مواد اولیه و محصولات مرتبط با نانو مواد که می‌توانند کیفیت را ارتقا دهند رونمایی شد و همچنین مدیران و کارشناسان دفاتر صادراتی ایران در چند کشور مهم با قابلیت معرفی توانمندی‌های ایران نیز حضور داشتند.

وی بر این باور است که به‌کارگیری توانمندی‌های دانش‌بنیان و فناورانه به‌ویژه فناوری نانو منجر به تحول شگرفی در تولید و صنعت ایران خواهد شد کمااینکه بیش از ۱۴۳۰ محصول در این زمینه تولید کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha