آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کادر پرستاری مراکز درمانی این دانشگاه، آمادگی کامل را دارند تا در صورت نیاز و وقوع موج هشتم خدمات‌رسانی لازم را به بیماران کرونایی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی،دکتر محمد صادقی اظهار کرد: حوزه مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمادگی کامل جهت ارائه خدمات لازم در موج احتمالی هشتم برخوردار است و در این خصوص 13 بیمارستان آمادگی لازم را دارند تا در صورت نیاز و وقوع موج هشتم خدمات‌رسانی لازم را به بیماران کرونایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: ما در حال آماده شدن جهت آغاز طرح نوروزی 1402 هستیم، اما اگر تغییر وضعیتی در این زمینه رخ داد و نیاز به ارائه خدمات به بیماران کرونایی بود تقسیم نیروها را خواهیم داشت تا گروهی در طرح نوروزی و گروهی دیگر در بحث موج هشتم فعال باشند.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه درصد واکسیناسیون دُز یادآور پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان قابل قبول بوده، اما این عدد در عموم مردم به‌ویژه گروه‌های هدف پایین است، خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که 6 ماه از زمان آخرین دُز دریافتی‌شان گذشته، می‌خواهیم به یکی از مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه کرده و دُز یادآور خود را دریافت نمایند.

وی در پایان گفت: از مردم می‌خواهیم که در زمان سفرهای نوروزی، حضور در آرامستان‌ها در ایام چراغ برات و حضور در جشن‌های نیمه شعبان استفاده از ماسک را فراموش نکنند، نکته بسیار مهمی که در زمان‌ها و مکان‌های خاص و همچون لحظه سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی بیش از سایر زمان‌ها و مکان‌ها مورد تأکید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha