انتقال ۷۶۰ کیلو تریاک زیر بار جو در شرق کرمان ناکام ماند

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۶۰ کیلو تریاک در پی توقیف یک دستگاه تریلر حامل غله(بار جو) توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم، با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی از بارگیری یک محموله بسیار سنگین مواد مخدر درون یک دستگاه کامیون و عبور شبانه آن از محور"زاهدان_ کرمان" مطلع و طی یک عملیات شبانه در این محور مستقر شدند.

وی افزود: ماموران پس از چندین ساعت استقرار و همچنین گشت زنی نامحسوس در این محور در نهایت کامیون مورد نظر که حامل بار غله از نوع جو را مشاهده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران پس از انتقال این کامیون به مقر انتظامی و تخلیه بار آن، ۷۶۰ کیلو تریاک مخفی سازی شده زیر بار غله این کامیون را کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

سردار ناظری، با اشاره به واکاوی اطلاعاتی متهم به منظور شناسایی دیگر عاملان و رابطان حمل اینگونه محموله های سنگین، یادآور شد: همانطور که بارها هم تاکید کرده ایم؛ درصد زیادی از موفقیت های پلیس و رقم خوردن کشفیات خرد و کلان در گرو مشارکت خود مردم با خادمان نظم و امنیت است.

بهنام جعفری زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم نیز، در این رابطه گفت: در این عملیات ۷۶۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از جاسازی ماهرانه کف یک دستگاه تریلر خودروی کامیون کشنده کمپرسی کشف شد.

وی افزود: این میزان مواد مخدر از خودروی حامل بار جو از مبدأ چابهار به مقصد کرج کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از برخورد قاطع دستگاه قضایی با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: در رابطه با این پرونده یک متهم دستگیر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha