افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک خودرو در استان کرمان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: با توجه به افزایش درخواست‌ نقل و انتقال وسایل نقلیه و به منظور تسهیل ارائه خدمات، ساعات کاری مراکز تعویض پلاک استان، چندین ساعت افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ اسماعیل خوشوقت اظهار داشت: با توجه به افزایش درخواست‌ نقل و انتقال وسایل نقلیه در اسفند سال جاری و به منظور تسهیل ارائه خدمات به هم استانی ها، ساعات کاری مراکز تعویض پلاک خودرو در استان کرمان، چند ساعت افزایش یافته است.

وی افزود: هم استانی ها می‌توانند با مراجعه به سایت نوبت‌ دهی، زمان مراجعه خود را به مراکز تعویض پلاک مشخص و از خدمات مضاعف حوزه تعویض پلاک در ایام پایانی سال بهره‌ مند شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان خاطر نشان کرد: ساعت کار قبلی این مراکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح الی ۱۳:۴۰ بعد از ظهر و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ الی ۱۲ ظهر بوده است، که هم اکنون این ساعات از شنبه تا چهارشنبه ۲ ساعت افزایش یافته و به ۱۵:۴۰ رسیده است.

سرهنگ خوشوقت، تأکید کرد: ورودی مراکز تعویض پلاک در استان کرمان راس ساعت ۱۶:۱۵ بسته می شود، اما هرکس که تا پیش از این ساعت، داخل باشد تا ساعت ۱۸ خدمات رسانی به وی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است هموطنان به منظور رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک، حتما راس ساعتی که نوبت دریافت کرده‌ اند، در مراکز حاضر شده و از آوردن همراهان اضافی به مراکز خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha