ورود دستگاه قضا به حل مطالبات کارگران یک واحد تولیدی در عنبرآباد

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد استان کرمان گفت: با ورود دستگاه قضایی رسیدگی به مشکلات و مطالبات کارگران "کارخانه نیلی صنعت عنبرآباد"، خوشبختانه با قول مساعد مدیران کارخانه موانع رفع گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابوذر داوریان در حاشیه بازدید از کارخانه تولید مواد غذایی نیلی صنعت در شهرک صنعتی عنبرآباد که با حضور دادستان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع راه اندازی فاز دوم این کارخانه نیز در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مطرح شده و تاکنون چندین جلسه با مدیران کارخانه و مسئولان بانکی و اداره صمت در جهت حل مشکل نقدینگی و اختصاص تسهیلات بانکی به این کارخانه داشته ایم.

وی هدف از این بازدید را حمایت از تولید عنوان و بیان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی که دشمنان در جهت بی ثبات کردن تولید ملی و کوچک شدن سفره مردم راه انداخته‌ اند، حمایت قضایی از فعالین بخش اقتصادی و تولیدی، از اهداف اساسی قوه قضائیه است.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد استان کرمان تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در دادگستری شهرستان عنبرآباد با تمام قدرت از تولیدات بومی در سطح شهرستان حمایت و پشتیبانی می‌ کند.

داوریان یکی از مهمترین ارکان بخش تولید را قشر زحمتکش کارگران برشمرد و خاطرنشان کرد: ثبات در تولید موجب به کارگیری و ثبات شغلی افراد جامعه می‌ شود و این مهم با حمایت از تولید به دست خواهد آمد./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha