تاخیر در افتتاح موزه دفاع مقدس جایز نیست

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: سوم خرداد آخرین فرصت ما برای افتتاح موزه دفاع مقدس است، و تاخیر در افتتاح این موزه جایز نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،علی‌اصغر جعفری ضمن تقدیر از فعالان احداث و تکمیل موزه دفاع مقدس استان زنجان اظهار کرد: این مجموعه می‌تواند مأمنی برای جوانان و محیطی برای تربیت نسل آینده کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه 220 هزار شهید نتیجه جنگ تحمیلی به ایران بود، افزود: البته در این جنگ بر خلاف سایر جنگ‌های طول تاریخ ایران بدون از دست دادن یک وجب از خاک پیروز شد که باید این اتفاقات هشت سال دفاع مقدس را به جوانان و نوجوانان انتقال داده تا از چگونگی این اتفاقات و رویدادها مطلع شوند.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس موزه‌ای برای تبلیغ اسلام و انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است، بیان کرد: این موزه همچون یک آینه بزرگ است که افراد می‌توانند بزرگی خود و کشور را ببینند.

جعفری با بیان اینکه سختی‌های این مسیر را باید یک موهبت بدانیم، گفت: روزی که این بنای ارزشمندبه نتیجه برسد و فعالیت خود را آغاز کند از آن لذت خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد آخرین فرصت ما برای افتتاح موزه دفاع مقدس است، تأکید کرد: تاخیر در افتتاح این موزه جایز نیست.
این مسئول با اشاره به وضعیت موزه دفاع مقدس در سایر استان‌های باقی مانده گفت: با توجه به افتتاح همزمان این پروژه‌ها باید استان زنجان عقب ماندگی خود در این مسیر را جبران کند.

جعفری با تاکید بر اینکه در زمینه تکمیل موزه دفاع مقدس استان باید همه پای کار بیایند، گفت: این یک پروژه استانی است و همه مجموعه‌ها پای کار بیایند تا شاهد بهره‌برداری و بهره‌مندی از این پروژه در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت خیرین برای تکمیل موزه دفاع مقدس استفاده شود، گفت: حضور و مشارکت این افراد تاثیر گذار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha