تشدید نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در استان کرمان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به فعالیت غرفه‌ های تنظیم بازار از ۲۶ اسفند تا پنجم فروردین ماه گفت: نظارت بر کیفیت و کمیت کالاهای اساسی همچنان در استان ادامه‌ دار و تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسن‌ زاده در جلسه تنظیم بازار استان کرمان، اظهار داشت: هدف از انتقال تنظیم بازار به بخش خصوصی، تنظیم قیمت میوه شب عید در بازار و مدیریت کیفیت و کمیت کالاهای اساسی در استان و شهرستان‌ ها بوده است و امسال با کمک دولت، غرفه‌ ها به صورت رایگان در اختیار غرفه‌ داران قرار گرفت، که این تصمیم کمک بزرگی به تعاون روستایی بوده است.


وی همچنین آموزش غرفه‌ داران برای عرضه کالاهای اساسی و خدمات بهتر به همشهریان و تعیین قیمت نهایی انواع میوه و کالاهای اساسی را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه از ۲۰ اسفند ماه طرح ملی کالابرگ الکترونیکی فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: هدف از این طرح استفاده مردم از کالاها به قیمت قبل است و افرادی که یارانه به آنها تعلق می‌ گیرد می‌ توانند با استفاده از این طرح برای دریافت کالاهای اساسی اقدام کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به فعالیت غرفه‌های تنظیم بازار از ۲۶ اسفند تا پنجم فروردین ماه گفت: نظارت بر کیفیت و کمیت کالاهای اساسی همچنان باید ادامه‌ دار باشد.


رضا سنجری مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این جلسه گفت: تعاون روستایی طبق سال‌ های گذشته بنر متحدالشکلی را تهیه کند که در آن قیمت کالاها و اقلامی که مربوط به تنظیم بازار هست درج شده باشد و همچنین شماره تماسی برای شکایات مردمی نیز قید شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha