بیشترین قربانیان مواد محترقه کودکان و نوجوانان هستند

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، با بیان اینکه بیشترین قربانیان مواد محترقه کودکان و نوجوانان هستند از خانواده‌ ها درخواست کرد: با جدیت مواظب اعمال فرزندان خود بوده و با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال کنترل و نظارت کافی بر آنان با هدف پیشگیری از حوادث را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیر سبتکی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد محترقه با هدف پیشگیری از بروز حوادث ناگوار ، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گزارشاتی مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه در سه واحد صنفی اسباب بازی فروشی در سطح شهر دریافت و اقدامات لازم را در این راستا آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده ای پیرامون موضوع و اطمینان از صحت آن پس از هماهنگی با مقام قضایی از این مغازه ها، ۲ هزار و ۱۴۲ ماده محترقه را کشف و ۳ نفر در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با بیان به اینکه بیشترین قربانیان مواد محترقه کودکان و نوجوانان هستند؛ از خانواده‌ ها درخواست کرد: با جدیت مواظب اعمال فرزندان خود بوده و با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال کنترل و نظارت کافی بر آنان با هدف پیشگیری از حوادث را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha