آماده‌ باش ١۵٠ آتش‌ نشان کرمانی در چهارشنبه‌ سوری و ایام نوروز

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از آمادگی ١۵٠ آتش‌ نشان، و ٣٠ دستگاه خودروی سبک و سنگین در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی، در نشست مشورتی عملیات که با حضور مدیران، معاونان و فرماندهان رده‌های مختلف عملیاتی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، جهت هماهنگی‌ های لازم به‌ منظور حفظ سلامت اجتماعی شهروندان در چهارشنبه آخر سال و ایام عید نوروز برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب آتش‌ نشانان در سوانح شهری، گفت: سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، در شب چهارشنبه‌ سوری و ایام عید نوروز، در آماده‌ باش کامل است.

وی با تأکید بر آمادگی کامل برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در ایام نوروز، افزود: تمام ایستگاه‌ های آتش‌ نشانی شهر کرمان با حضور ١۵٠ نفر آتش‌ نشان و تعداد ٣٠ دستگاه خودروی سبک و سنگین، در آماده‌ باش کامل هستند تا در حوادث احتمالی به شهروندان حادثه‌ دیده، خدمات لازم را ارائه کنند.

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، تصریح کرد: با تلاش‌ های سازمان‌ های امدادرسان به‌ ویژه اقداماتی که سازمان آتش‌ نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری کرمان در زمینه آموزش دانش‌ آموزان در مدارس انجام داده است، امیدواریم شهر کرمان در شب چهارشنبه آخر سال، شبی آرام و بدون حادثه داشته باشد.

بابایی با تأکید بر لزوم نظارت والدین بر رفتار کودکان و نوجوانان در شب چهارشنبه‌ سوری و روزهای قبل از آن، اظهار کرد: سازمان آتش‌ نشانی، اقدامات پیشگیرانه خود را محدود به چهارشنبه پایان سال نکرده و از طریق رسانه‌ های جمعی از جمله نشریات، فضای مجازی و صدا و سیما، در زمینۀ مسائل شهروندی و ارتقای فرهنگ ایمنی جامعه، نکات آموزشی را مطرح کرده است.

وی، خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات پیشگیرانۀ این سازمان و آموزش به شهروندان، آتش‌ نشانان در این ایام، در ۱۰ ایستگاه آتش‌ نشانی، در آماده‌ باش کامل هستند.

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از شهروندان تقاضا کرد: در شب چهارشنبه آخر سال، در خانه‌ های خود بمانند و مراسم چهارشنبه‌ سوری را به‌ صورت خانوادگی برگزار کنند، تا از بروز حوادث به شکل معناداری، جلوگیری شود.

بابایی، با اشاره به اینکه با کسانی که در چهارشنبۀ آخر سال به رفتارهای خطرساز اقدام کنند، توسط دستگاه‌ های ذیربط، برخورد جدی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی شهروندان با شماره ١٢۵ تماس گرفته و ضمن اعلام آدرس دقیق، تا رسیدن آتش نشان خونسردی خود را حفظ نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha