صدور شناسنامه آنی نوزادان در بیمارستان بهمن زنجان راه اندازی شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان از راه اندازی صدور شناسنامه آنی برای نوزادان در بیمارستان بهمن  زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، مهدی ژاله چیان در مراسم افتتاح صدور شناسنامه آنی برای نوزادان در بیمارستان بهمن زنجان خاطر نشان کرد: صدور شناسنامه آنی برای نوزادان در بیمارستان های آیت ا.. موسوی و امام حسین (ع) در دیماه و بهمن ماه سالجاری راه اندازی شد.

وی افزود: مراجعین بدون مراجعه حضوری به اداره ثبت احوال زنجان، میتوانند شناسنامه نوزاد خود را در همان روز در بیمارستان دریافت کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان اظهار کرد: همواره یکی از دغدغه های ما بر این بود که مردم با کمترین مراجعه به ادارات ،خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن و با سهولت تمام دریافت نمایند و در واقع این حرکت گام بلندی بسوی دولت الکترونیک است.


در ادامه سرهنگ بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) در استان زنجان با بیان اینکه مردم ما بسیار شریف هستند و لایق دریافت بهترین خدمات هستند افزود: راه اندازی صدورشناسنامه آنی نوزادان در بیمارستان های شهر زنجان کار بسیار ارزشمندی و میتوان این حرکت به عنوان حرکت جهادی تعبیر کرد .

گفتنی است: همزمان در پایان همین مراسم افتتاحیه به دو نوزاد تازه متولد شده شناسنامه صادر و تحویل پدر و مادر این نوزادان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha