کد خبر: 196637
۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲
چهارشنبه سوری بدون حادثه در کرمان

رئیس اورژانس کرمان گفت: کرمان در شب چهارشنبه سوری کمترین حادثه را داشت و فقط یک نوجوان یازده ساله دچار آسیب شد که با اقدامات به موقع درمانی، این کودک به صورت سرپایی درمان و با حال خوب ترخیص شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد صابری افزود: کرمان در چهارشنبه سوری شب آرامی را داشت و گزارش بیشتری مبنی بر مصدومیت و حادثه در این شب نداشتیم.

وی اضافه کرد: آرام بودن و حادثه نداشتن در این شب نشان از این دارد؛ مردم کرمان توصیه های ایمنی را که از سوی اصحاب رسانه، رسانه ملی، خبرگزاری ها و نشریات و فضای مجازی منتشر شده است را جدی گرفتند و با عمل به این توصیه ها شب آرامی را هم برای خود، همشهریان و هم برای کادر اورژانس و درمان رقم زدند.

رئیس اورژانس کرمان، اظهار کرد: کرمان در شب چهارشنبه سوری کمترین حادثه را داشت و فقط یک نوجوان یازده ساله دچار آسیب شد، که با اقدامات به موقع درمانی، این کودک به صورت سرپایی درمان و با حال خوب ترخیص شد.

دکتر صابری تصریح کرد: از اصحاب رسانه، خبرگزاری ها، رسانه های تصویری، رسانه ملی و مکتوب و فضای مجازی که با انتشار توصیه های ایمنی و آگاه سازی جامعه مانع از بروز حوادث شدند، قدردانی می کنم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نهادهای آتش نشانی، پلیس راهور و نیروی انتظامی هم که از روزهای قبل مواد محترقه و منفجره خطرناک را جمع آوری کرده بودند و هم با حضور پررنگ خود در شب گذشته در برگزار کردن مراسم ایمن توسط جوانان و نوجوانان نقش آفرینی کردند، در این چهارشنبه بدون حادثه کمک شایانی کردند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha