توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن آرد خام خانه‌پز روستایی در استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۵ تن آرد خام‌ خانه پز به روستاهای فاقد واحد نانوایی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، ولی اله زمانی در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان، اظهار کرد: یک هزار و ۲۵ تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند مثل سالیان گذشته در بهمن و اسفند ماه سال جاری توزیع شد.

وی تصریح کرد: ۱۷۰ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۴۰ هزار نفر در سطح استان زنجان وجود دارد که برای این روستا طبق سهمیه آرد خام خانه پز توزیع میشود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، خاطر نشان کرد: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می کنند.

زمانی با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، بیان کرد: از آبان‌ماه امسال‌ نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور تحویل بموقع آرد خانه‌پز روستاهای استان به‌ خصوص به روستاهای صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha