آزادی ۲۳ زندانی جرایم غیر عمد زنجانی در آستانه نوروز

مدیرکل زندان های استان زنجان گفت: با کمک خیران و ستاد دیه استان ۲۳ زندانی زنجانی روز دوشنبه(۲۹ اسفند ماه) به آغوش گرم خانواده‌ برگشتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ، حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی روز دوشنبه در حاشیه مراسم آزادی زندانیان، ضنن تبریک پیشاپیش سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد:در آستانه تحویل سال نو با کمک خیران و ستاد دیه استان ۲۳ زندانی جرایم غیر عمد زنجانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند و دل خانواده‌های آنان نیز شاد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۸۰ زندانی واجد شرایط در زندان‌های استان نیز چشم به راه کمک‌های انسان دوستانه هستند تا در ایام مبارک ماه رمضان از زندان آزاد شوند.

مدیرکل زندان های استان یادآوری کرد: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۳۹ زندانی از محل کمک‌های خیران و منابع ستاد دیه از زندان‌های استان آزاد شدند.

حجت الاسلام بنیادی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیران استان زنجان، خاطرنشان کرد: امسال نیز پویش عید تا عید با مشارکت اداره کل زندان‌های استان و ستاد دیه نیازمند همراهی مردم فهیم و خیران استان زنجان است تا با کمک‌های انسان دوستانه زمینه آزادی زندانیان نیازمند فراهم شود.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha