حمایت دستگاه قضایی از رفع موانع تولید و حمایت از اشتغالزایی

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید بر رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، گفت: در سال گذشته مانع بیکاری ۷هزار و ۵۰۰ نفر شدیم و همچنین زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار در استان فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، گفت: در یازده ماه سال ۱۴۰۱ بر مبنای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن تشکیل ۱۵۲ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و برگزاری ۴۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی ۱۹۸ مصوبه حاصل شده است.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌ های انجام شده در ستاد استانی اجرای سیاست‌ های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان، ضمن جلوگیری از بیکار شدن ۷ هزار و ۵۰۰ نیروی متخصص و کارگر، زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید نیز فراهم شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: در ابتدای فعالیت ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی تاکنون ۵۷۶ پرونده در دبیرخانه این ستاد جهت پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان و کشور تشکیل و رسیدگی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، ادامه داد: در این راستا از بیکاری بالغ بر ۲۲هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متخصص و کارگر در استان جلوگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی بررسی گزارش عملکرد ستادهای استانی کشور، ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان حائز رتبه برتر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، تأکید کرد: دستگاه قضائی در استان کرمان همچون سال گذشته روند حمایت از دستگاه‌ های اقتصادی را ادامه می‌ دهد و این روند نیز در سالجاری تشدید خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی ضمن تاکید بر رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، بیان کرد: باید شرایط اقتصادی به نحوی در بستری قانونی و سالم انجام شود، که به رفع مشکلات معیشتی و کنترل تورم ختم شود.

وی اظهار کرد: حفظ فرصتهای شغلی و توسعه اشتغالزایی در بخش‌ های مختلف اقتصادی اهمیت بسیار بالایی دارد و در همین راستا موانع تولید و توسعه اقتصادی در استان رفع می‌ شود.

انتهای پیام/دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha