انجام ۳۹۷ بازدید نظارتی از مراکز درمانی در طرح سلامت نورزی/ پاسخگویی به ۱۸۹ مورد شکایت مردمی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون  ۳۹۷ مورد بازدید و بازرسی توسط مدیران دانشگاه از مراکز درمانی، مراکز جامع سلامت و داروخانه ها انجام شده است.

حسن بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان،با اشاره به تعداد تماس های حاصل شده با مرکز پیام اورژانس زنجان طی شبانه روز گذشته گفت: در این مدت ۵۴۵ مورد تماس حاصل شده است که از این تعداد تماس ۱۷۹ مورد منجر به ماموریت شده است.

وی با بیان اینکه در طی روز های سپری شده از طرح سلامت نوروزی مصدومان اعزامی به بیمارستان روند افزایشی دارد، بیان کرد: طی روز گذشته ۱۱۱ نفر مصدوم حادثه دیده در سطح استان توسط اورژانس زنجان به مراکز درمانی منتقل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته تعداد ۴ هزار و ۹۹۳ مراجعه به صورت سرپایی به اورژانس مراکز درمانی استان صورت گرفته است افزود: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس مراکز درمانی به ۴۸ هزار و ۲۸۸ نفر رسیده است.

ببختیاری با بیان اینکه از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون ۴۱۰ مورد موالید در استان به ثبت رسیده است، بیان کرد: یک هزار و ۷۲ مورد هم جراحی‌های مختلف توسط همکاران زحمت کش این دانشگاه در بیمارستان‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۲ مورد بازرسی از اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد غذایی توسط بازرسان و کارشناسان این دانشگاه انجام شده است،افزود: در کل اجرای طرح نوروزی تاکنون یک هزار و ۸۹۷ بازرسی از این مراکز در سطح استان صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۳۹۷ مورد بازدید و بازرسی توسط مدیران دانشگاه از مراکز درمانی، مراکز جامع سلامت و داروخانه ها انجام شده است اظهار کرد: همچنین در این بازده زمانی نیز به ۱۸۹ مورد از شکایت های مردمی نیز پاسخ داده شده است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha