کد خبر: 196914
۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۰۹
بازداشت پیمانکار مقصر در سیل جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در پی بارندگی و ایجاد سیل در بخش اسماعیلیه این شهرستان سه نفر جان خود را از دست دادند، گفت: در این زمینه دستور بازداشت پیمانکار اجرای لوله گاز در محور جیرفت به بخش اسماعیلیه(بلوک) صادر و بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ افشین صالحی نژاد، گفت: به‌ علت بارش‌ های سیل‌ آسای چند روز گذشته در محور جیرفت - اسماعیلیه(بلوک) و مسدود شدن یک پل، یک دستگاه خودرو گرفتار سیلاب شد، که یک نفر از سرنشینان خودرو که در سیل گرفتار شده بود، توانست خود را نجات دهد و متاسفانه سه نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

وی افزوذ: لوله‌ های گاز رها شده توسط پیمانکار در مسیر رودخانه در زمان بروز سیل، شناور شده و دهانه پل در مسیر این رودخانه را مسدود کرده است، که به همین دلیل آب از مسیر رودخانه منحرف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت، تصریح کرد: بنا به درخواست قضایی و حقوقی خانواده‌ های متوفیان و مصدومان، کمیته رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضایی این حادثه تشکیل شده است.

صالحی نژاد، بیان کرد: دستور و اقدامات ویژه از سوی دستگاه قضایی به منظور رسیدگی فوری صادر شد و به منظور رسیدگی به افراد زیان‌ دیده و جانباختگان حادثه تیمی متشکل از کارشناسان رسمی مرتبط به موضوع تشکیل و با حضور در محل مراحل اولیه علت بروز حادثه را بررسی کردند، که هر شخصی دارای قصور در موضوع باشد تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه دستور بازداشت پیمانکار اجرای لوله گاز در محور جیرفت به بخش اسماعیلیه(بلوک) صادر و بازداشت شد.

دادگستری کل استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha