دو فقره تصادف در جاده های زنجان ۱۳ فوتی و مصدوم برجا گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بعدازظهر  روز جمعه ۲ فقره تصادف در جاده های استان ۱۱ مصدوم و ۲ فوتی در صحنه حادثه بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت طبنا زنجان ،غفور آقاجانلو شامگاه جمعه با اشاره به ۲ حادثه رخ داده شده در جاده های زنجان اظهار کرد: ساعت ۱۷:۴۶ دقیقه عصر گزارش یک فقره تصادف در جاده زنجان – ماهنشان به ندای امداد هلال احمر استان اعلام و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات تیرپارک در آزادراه زنجان – تبریز برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی خودروی پژو ۲۰۶ با پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده زنجان به ماهنشان شاخ به شاخ برخورد کرده و ۲ سرنشین از این خودروها در دم جان باخته و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهارداشت: در این عملیات پنج نفر از نجاتگران با بیش از ۲ساعت اقدام به رها سازی فوتی و مصدومان کرده و یک نفر از فوتی ها نیز بر اثر آتش گرفتن خودرو سوخته بود.

آقاجانلو با اشاره به تصادف زنجیره ای دیگری در کیلومتر ۹۰ آزادراه زنجان – قزوین اشاره کرد و ادامه داد: در این سانحه رانندگی نیز یک دستگاه خودروی پژو پارس، رنو و پراید باهم برخورد کرده و ۹ مصدوم برجا گذاشت.

وی تصریح کرد: برای امدادرسانی به این سانحه رانندگی نیز ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات غزال اعزام شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۲ نفر از مصدومان این سانحه نیز توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل و مابقی نیز توسط اورژانس انجام شد.

وی، از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha