جعبه عینک ، یک نیاز فراموش شده

جعبه عینک به عنوان یکی از لوازم جانبی های عینک بر خلاف تصور عموم یک خرید ضروری است. انتخاب جعبه عینک در حقیقت در زمان خرید عینک طبی ، آخرین مرحله کار است.

اگرچه خرید لوازم جانبی برای عینک امری اجتناب ناپذیر است، اما خرید جعبه عینک از آن دسته انتخاب هایی است که همواره با چالش روبروست. حالا اگر به قیمت روز عینک طبی و عینک آفتابی توجه کنیم، به لزوم خرید جعبه عینک بیشتر پی می بریم. تصور کنید برای یک عینک آفتابی شما هزینه بالایی پرداخت کرده اید. نگهداری عینک دودی شاید به مراتب مهم تر از خرید آن باشد. بنابراین برای محافظت از عینک خود به یک جعبه عینک نیاز خواهید داشت. در ادامه این مقاله شما را با ویژگی های یک جعبه عینک خوب آشنا می کنیم.

جعبه عینک بیناطب

جعبه عینک و ویژگی های آن

یک جعبه عینک خوب و مناسب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. جنس جعبه عینک بسیار مهم است. در حقیقت باید به سراغ جعبه هایی برویم که هم باعث جلوگیری از بروز آسیب به عینک طبی شما شود و هم خود باعث ایجاد خط و خش بر روی عینک شما نشود.
  2. پاکیزه و تمیز نگه داشتن هر وسیله ای مهم است. جعبه عینک نیز باید به گونه ای اتتخاب شود که بتوانید آن را به راحتی تمیز کنید. یا حتی قابل شست و شو باشد.
  3. جعبه عینک باید ارگونومی و فیزیک مناسبی داشته باشد. یک جعبه عینک خوب باید به اصطلاح خوش دست بوده و به راحتی در کوله پشتی و کیف شما حمل شود.هرچه جعبه عینک آفتابی شما جمع و جورتر باشد، شما بیشتر راغب به استفاده از آن می شوید.

جعبه عینک و انواع آن

در فروشگاه عینک طبی و آفتابی چندین مدل جعبه عینک پیدا می شود. اما از مهم ترین آن ها می توان به دگمه ای، مگنتی، چسبی و فنری اشاره کرد. هر کدام از این مدل ها مزایا و معایب خودش را دارد. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله خرید جعبه عینک وبسایت فروشگاه اینترنتی بیناطب مراجعه کنید. اما در مجموع می توان گفت انتخاب نوع جعبه عینک به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. قیمت نیز عامل دیگری است که می تواند روی انتخاب نوع و جنس جعبه عینک تاثیر گذار باشد. در مجموع هرگز فراموش نکنید که هر جعبه عینکی که انتخاب کنید، باید استانداردهای اندازه و … را داشته باشد.

جعبه عینک و جنس آن

مقوایی، پارچه ای، پلاستیکی، چرمی و یا سخت از جنس های مختلف جعبه عینک است. حالا در میان این همه تنوع جنس و یا ترکیبی از این ها، انتخاب با شماست. البته همانطور که در بالا به آن اشاره شد ، به میزان و نحوه استفاده شما از جعبه عینک نیز بستگی دارد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که روزانه در حال استفاده از جعبه عینک اند، نباید به سراغ جنس مقوایی بروید. قطعا جعبه عینک های چرمی می توانند گزینه های مناسبی چه از لحاظ زیبایی و چه مقاومت و طول عمر باشد.

جعبه عینک طبی

جمع بندی

جعبه عینک، وسیله ای ضروری برای همه افرادی است که از عینک طبی و عینک آفتابی استفاده می کنند. در خرید یک جعبه عینک مناسب ، بادوام و خوب تردید نکنید.اما به تمام مواردی که در این مقاله به آن اشاره کردیم در زمان خرید توجه کنید. برای خرید اینترنتی نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی بیناطب مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha