شهر لامرد رتبه اول تصادفات در بین ۱۳۰ شهر استان فارس است

رئیس شورای شهر لامرد گفت : شهر لامرد رتبه اول تصادفات در بین ۱۳۰ شهر استان فارس است

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مهندس خلیل بهادر رئیس شورای اسلامی شهر لامرد در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشکر و قدردانی از زحمتکشان عرصه خبر از کاهش عوارض ۵۰درصدی برای ساخت اماکن تجاری در شهر لامرد خبر داد و گفت: در این مصوبه قید شده است که در صورت ساخت اماکن تجاری برِ بلوارهای اصلی شهر لامرد مالکان تجاری از تخفیف عوارض ۵۰ درصدی برخوردار خواهند شد.

وی افزود: شهروندانی که در پرداخت عوارض با مشکل مواجه اند می توانند به صورت اقساطی عوارض خود را پرداخت نمایند.

عضو شورای اسلامی شهر لامرد درادامه گفت: هزینه های جاری شهرداری لامرد ماهیانه حدود ۳میلیارد تومان است که پرداختی ارزش افزوده توسط اداره دارایی حدود ۱میلیارد ودویست میلیون تومان می باشد و بقیه تامین اعتبار بودجه سالیانه از قبلِ عوارض و فروش زمین می باشد.

وی تصریح کرد: نصب سرعتگیر در سطح شهر لامرد به درخواست شورای ترافیک و درخواست های مکرر شهروندان است و ماهم تمایلی به انجام این کار نداریم اما از آنجایی که بعضا رانندگانی با سرعت غیرمجاز حرکت می کنند مجبور به این مهم هستیم.

رئیس شواری اسلامی شهر لامرد با بیان این مطلب که شهر لامرد در سانحه تصادفات جزء اولین شهر در بین ۱۳۰ شهر استان فارس می باشد تصریح کرد: از همه شهروندان محترم عاجزانه تقاضامندیم تا نسبت به رعایت سرعت مطمئنه در سطح شهر رانندگی را انجام داده تا مجبور به نصب سرعت گیر نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha