اجرای پویش «به عشق علی (ع)» در زنجان برای حمایت از فرزندان ایتام‌ و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، روح اله صالحی با اشاره به اجرای پویش مردمی «به عشق علی (ع)» اظهار کرد: با هدف ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از هموطنان و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرده و اضافه کرد: خیران ونیکوکاران می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری ویا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری ویا پایگاه های ثبت نام حامی، حمایت مادی ومعنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را تقبل نمایند.

لازم به ذکر است، طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و ... آغاز شده است. در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی اقدام می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha