کاهش ۴۹ درصدی آمار طلاق در شهرستان ریگان

رئیس دادگستری شهرستان ریگان در دیدار با فرمانده سپاه این شهرستان، گفت: در سال ۱۴۰۱ شاهد کاهش ۴۹ درصدی پرونده های طلاق بودیم و به جوانان توصیه می کنیم قبل از ازدواج حتما به مشاوره مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جواد دهقان رئیس دادگستری ریگان از دفتر مشاوره خانواده نورا بازدید بعمل آورد.

در ابتدای این دیدار، فرمانده سپاه شهرستان ریگان، اظهار داشت: از رئیس دادگستری در خصوص پیگیری موضوع مشاوره های خانواده، با توجه به تلاش دشمن و نشانه گرفتن کانون گرم خانواده تقدیر و تشکر داریم.

سرهنگ دهقانیان، افزود: با این هجمه دشمن قطعا مقابله خواهیم کرد و مجموعه بسیج در زمینه آموزش و مشاوره همکاری داشته و پیرامون موضوع ازدواج موفق و در جهت کاهش طلاق تلاش خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: چه در فضای مجازی و چه حضوری مشاوره قبل از ازدواج و بعد از آن و همچنین آموزش هایی ارائه شده، که مورد استقبال قرار گرفته و تعداد مراجعه کنندگان بیشتر هم شده است.

در ادامه رئیس دادگستری شهرستان ریگان از تلاش های مجموعه بسیج و مشاوران خانواده نورا در جهت آموزش و همچنین ایجاد سازش بین زوجین تقدیر و تشکر و بیان کرد: سال گذشته شاهد کاهش ۴۹ درصدی آمار پرونده های طلاق بودیم.

جواد دهقان به زوجین جوان پیشنهاد داد: حتما قبل از ازدواج به مشاور خانواده مراجعه داشته باشند و سبک زندگی اسلامی را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha