کمک مردم و خیرین به مراکز بهزیستی و نیکوکاری قابل تحسین است

استاندار کرمان ضمن تقدیر و قدردانی از کمک مردم و خیرین در مراکز بهزیستی، امدادی و نیکوکاری، خاطرنشان کرد: تاکنون در استان کرمان توسط خیران و مشارکت‌ های مردمی،  اقدامات بزرگی در حوزه‌ های فرهنگی اجتماعی استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در حاشیه گردهمایی خیّرین و پزشکان همکار با بهزیستی استان کرمان که در محل شیرخوارگاه مادر برگزار شد، گفت: دولت به تنهایی نمی‌ تواند هزینه‌ های مراکز نگهداری معلولین یا کودکان بی‌ سرپرست و بدسرپرست را تامین کند و در کنار دولت نیازمند کمک خیرین نیز هستیم.

وی افزود: بخش زیادی از کار مراکز بهزیستی، امدادی و نیکوکاری را مردم با هزینه‌ های کمتر و کیفیت بهتر انجام می‌ دهند، ضمن اینکه خداوند برای خیران جبران می کند؛ بسیاری از خیران گمنام هستند، اما به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی، کسی که باید ببیند، می بیند.

استاندار کرمان ضمن تقدیر از کمک مردم و خیرین، خاطرنشان کرد: تاکنون در استان کرمان توسط خیران و مشارکت‌ های مردمی، اقدامات بزرگی در حوزه‌ های فرهنگی اجتماعی استان انجام شده است؛ که دولت به تنهایی نمی‌ توانست آنها را انجام دهد.

فداکار، عنوان کرد: کار مجموعه‌ های بهزیستی و خدمات اجتماعی با کار دولت، عملیاتی نیست و هر چه قدر دولت بخواهد کمک کند؛ در این حوزه‌ ها توفیق چندانی حاصل نخواهد شد.

وی تاکید کرد: فعالیت در این حوزه ها حتما باید با حضور مردم باشد و عمده کار نیز هم‌ اینک بر دوش همین آحاد ملت است.

استاندار کرمان با قدردانی از همراهی خیران و نیکوکاران، اظهار داشت: باید همه کمک کنیم فضای کار خیر بهتر فراهم شود، تا نیکوکاران و مردم مشارکت کنند.

وی خطاب به جامعه کارکنان بهزیستی و خیران این حوزه، خاطرنشان کرد: تشکر می‌ کنم از زحماتی که همه شما عزیزان می‌ کشید، امیدوارم خداوند به برکت این ایام به همه شما، عمر و در زندگیتان سلامتی و عاقبت بخیری دهد.

گفتنی است؛ در این گردهمایی از خیرین و کارکنان نمونه بهزیستی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha