ضیافت افطار بیمارستان نورافشار برای کودکان کم‌توان ذهنی و حرکتی

در شب نیمه ماه مبارک رمضان، کودکان کم توان ذهنی و حرکتی بخش توانبخشی بیمارستان نورافشار و خانواده‌های آن‌ها، مهمان ضیافت افطار این بیمارستان شدند. خدمات توانبخشی هلال احمر در این بیمارستان موقوفه برای کودکان دچار مشکلات جسمی و حرکتی رایگان است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی‌بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، در این مراسم که با حضور خیرین، مدیران و کارکنان این بیمارستان و همچنین مسئولان ستادی جمعیت هلال احمر برگزار شد،

فتانه عابدی رئیس بیمارستان نورافشار با تاکید بر اهمیت توجه به مسئله بازتوانی کودکان معلول جامعه خاطر نشان کرد: مرکز جامع توانبخشی کودکان این بیمارستان با ارائه خدمات کاملا رایگان بر اساس نیت واقف این مجموعه، در راستای اهداف خیرخواهانه و انسان‌دوستانه هلال احمر فعالیت می‌کند.


وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۵۲ کودک کم توان ذهنی و حرکتی از خدمات این مرکز بهره‌مند هستند؛ خاطر نشان کرد: چشم‌انداز این بیمارستان، تبدیل شدن به بزرگترین مرکز تخصصی و فوق تخصصی بیماری‌های ارتوپدی است تا در حوادث و سوانح به عنوان تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر در کشور، به ارائه خدمات مطلوب بپردازد.


عابدی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمعیت هلال احمر برای حرکت بیمارستان در مسیر تحقق و تبدیل شدن آن به قطب توانبخشی کشور، برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص در سال جدید صورت خواهد گرفت.


اجرای گروه سرود دانش آموزی جمعیت هلال احمر استان تهران و مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، از برنامه‌های دیگر این مراسم بود و در ادامه این مراسم، مدعوین و حاضرین پس از اقامه نماز جماعت، مهمان ضیافت افطار شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha