امکان اصلاح موارد غیراخلاقی در سریالها با هوش مصنوعی فراهم شد

مومنی‌ها اظهارکرد: از آنجا که ما به اخلاق و محتوا در سریال‌ها و فیلم‌ها اهمیت می‌دهیم هوش مصنوعی می‌تواند در جهت نظارت و اصلاح موارد غیر اخلاقی کمک کننده باشد.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت،محمدمهدی مومنی‌ها مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا اظهار کرد: هوش مصنوعی بسیاری از وظایف ایجاد محتوا را به صورت خودکار انجام داده و سرعت را بالا می برد.

وی افزود: هوش مصنوعی عملاً هم به سرعت و هم به کیفیت کار کمک می‌کند و در حال حاضر پلتفرم های زیادی وجود دارند که از هوش مصنوعی استفاده می کنند.

مومنی‌ها ادامه داد: هوش مصنوعی در بحث نظارت نیز بسیار کمک می‌کند و از آنجا که ما به اخلاق و محتوا در سریال ها و فیلم ها اهمیت می دهیم هوش مصنوعی می تواند در جهت نظارت و اصلاح موارد غیر اخلاقی کمک کننده باشد.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم این است که ما هوش مصنوعی را آموزش داده و در این حوزه موضوع مورد نظر را ویرایش کرده و صیقل دهیم.

مومنی‌ها در رادیو گفت وگو عنوان کرد: بازاریابان رسانه‌های اجتماعی و بازاریابان محتوا و نمایندگان خدمات مشتری می توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند.

وی افزود: همانطور که هوش مصنوعی از ما یاد می‌‎گیرد ما هم باید از هوش مصنوعی بیاموزیم و این موضوعی است که در حال حاضر در کشور های مختلف مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مومنی‌ها متذکر شد: هوش انسان قطعا بالاتر است و فقط نباید نه این مسئله فکر کنیم که تنها ابزار هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهیم.

وی گفت: ما در حوزه ساترا و تنظیم گری اجتماعی بخشی از هوش مصنوعی را به کار گرفتیم که می‌تواند محتوای سالمی را در اختیار کاربران قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha