تولید چسب کاشت میلگرد توسط شرکت دانش‌بنیان پارک علم و فناوری البرز

چسب کاشت میلگرد توسط شرکت دانش‌بنیان پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی تولید و روانه بازار شد.

به گزارش گروه علمی-فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)،چسب کاشت میلگرد توسط شرکت دانش‌بنیان صنایع شیمی ساختمان آبادگران عضو پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی تولید و روانه بازار شد .
مهندس عنایت اله محرابی جانشین مدیرعامل شرکت صنایع شیمی ساختمان آبادگران با اعلام این خبر گفت: متخصصان و فناوران شرکت آبادگران که تولید کننده حدود ۱۵۰ محصول در حوزه صنعت ساختمان هستند، موفق شدند با دانش بومی چسب کاشت میلگردی با کیفیتی برابر با نمونه های اروپایی را تولید و روانه بازار کنند.
وی با اشاره به این که برای مقاوم سازی سازه ها در پروژه های مختلف عمرانی از میلگردها، بولت ها، اتصالات ناودانی و همچنین انواع پیچ ها استفاده می شود تصریح کرد: چسب کاشت میلگرد که چسبی از خانواده چسب های اپوکسی می باشد را می توان برای کاشت میلگردها و یا انواع بولت ها در فرایندهای مختلف بتن ریزی و مقاوم سازی استفاده نمود و با تولید آن کشورمان می تواند از واردات این محصول بی نیاز گردد و مانع خروج ارز از کشور شود.

جانشین مدیرعامل شرکت آبادگران از فعالیت ۱۳۰ نیروی فناور در مجموعه آبادگران خبر داد و اعلام کرد: محصول جدید (چسب کاشت میلگرد) مورد تائید سازمان های تخصصی مختلف قرارگرفته است و ابزار پنوماتیکی برای اعمال این محصول در پروژه ها توسط شرکت آبادگران طراحی شده که اختراع آن نیز با ویژگی خاص خود در اداره مالکیت صنعتی به ثبت ‌رسیده است. گفتنی است پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی و مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در آن در زمینۀ تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان رتبه اول را در کشور دارد.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha