هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در پی هشدار هواشناسی استان،  در خصوص ورود سامانه بارشی هلال احمر  زنجان به حالت آماده باش نارنجی درآمد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، حکمت اله هاشمی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی، وزش باد شدید، رگبار باران، وقوع رعد و برق، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، اظهار کرد: هلال احمر زنجان از امروز تا پایان روز جمعه/ 25 فروردین ماه/ به حالت آماده باش درآمد.

وی تأکید کرد: در این خصوص به همه شعب هلال احمر و پایگاه های امداد و نجات جاده ای در سطح استان زنجان حالت آماده باش نارنجی صادر شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در زمان حاضر همه نیروها و امدادگران جمعیت هلال احمر در این استان همراه با تجهیزات برای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از ورود سامانه بارشی آماده هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: هلال احمر با بکارگیری حداکثر توان امدادی و ظرفیت های خود در هر شرایطی به منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان ناشی از حوادث است.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha