بازارچه های میوه و تره بار در راستای کنترل مهار تورم در زنجان ایجاد می شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در راستای تحقق شعار سال به سهم خودمان با ایجاد بازارچه های میوه و تره بار با هدف کنترل مهار تورم، قدم موثری در استان خواهیم برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، مجید ناصحی مقدم پیش از ظهر روز سه شنبه( ۲۲فرودین ماه) در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شروع امسال مصادف با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن مقارن گشته است را به فال نیک میگیریم، اظهار کرد: اعضای شورا در روزهای اول سال جدید بودجه اجرایی و عملیاتی را بررسی و به شهرداری ابلاغ کرد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر در راستای تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است به سهم خود همگام با برنامه های کلان کشوری و استانی مشارکت خواهیم کرد،بیان کرد: در این راستا با ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار در مهار تورم این بخش پیش خواهیم رفت که امیدواریم بتوانیم بخش کوچکی از وظیفه خود در قبال تحقق این شعارانجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه سال گذشته سال تولید، اشغال و دانش بنیان نامگذاری شده بود، افزود: در این راستا سال گذشته سعی شد
حرکت مجموعه شهرداری تصمیم سازی ها در شورا بر اساس دانشی باشد.

ناصحی مقدم تصریح کرد: در اجرای آسفالت معابر، اسکن معابر و اولویت بندی آن ها بر اساس علمی و مدیریت شده بود و همچنین در راه اندازی کارخانه محلول یخ زدا در زمستان اجرا شد از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها استفاده شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز سعی خواهد شد خودمان را با شعار سال هماهنگ کنیم افزود: در سال جاری با تکمیل فاز شمالی سبزه میدان و پیوسته کردن مجموعه هرچه بیشتر به خواسته عمومی مردم برسیم.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha