رد رشوه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی توسط مامور پلیس آگاهی سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از صحت عمل و رد رشوه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی یکی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در خصوص دستگیری سارقان کابل برق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیر سبتکی، در تشریح این خبر گفت: در جریان توقیف یک دستگاه کامیون حامل کابل سرقتی از سیرجان توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهربابک و انتقال این کامیون به همراه ۳ سارق به پلیس آگاهی شهرستان سیرجان، سردسته سارقان کابل برق برای فرار از قانون به یکی از کارکنان پلیس آگاهی سیرجان پیشنهاد رشوه داد.

وی افزود: این سارق مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی را در قالب ۶ قطعه سکه تمام بهار آزادی به این پلیس مطرح می کند؛ که این مامور وظیفه شناس ضمن رد آن، نسبت به تنظیم صورتجلسه و ضمیمه کردن سکه ها به پرونده اقدام می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان؛ با بیان اینکه بازرسی پلیس شهرستان هم پس از بررسی‌ های لازم این اقدام ارزشمند ماموران پلیس آگاهی را تایید کرده، یادآور شد: این موضوع ثابت کرد پلیس در برخورد با مجرمان مقتدرانه عمل کرده و با شرافت و پاکدستی تنها به فکر خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف جامعه است.

سرهنگ امیر سبتکی با قدردانی از صحت عمل این مامور وظیفه‌ شناس یادآور شد: عموم مردم می‌ توانند هرگونه پیشنهاد، تقدیر، انتقاد یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

پلیس سیرجان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha