توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در رودبارجنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: همزمان با شهادت حضرت علی علیه‌ السلام و شب های قدر، تعداد ۲ هزار بسته معیشتی در رودبار جنوب توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ اسلام حاجب، در حاشیه آئین تدارک و توزیع این بسته‌های معیشتی، گفت: رمضان ماه احسان و انفاق است و بر همین اساس سپاه ناحیه رودبار جنوب و گروه‌ های جهادی تصمیم گرفتند، برای گسترش سنت حسنه انفاق، ۲ هزار بسته معیشتی برای حمایت از نیازمندان در سطح محله‌ها و روستاها توزیع کنند.

وی، با بیان اینکه ۲ میلیارد تومان برای تهیه این بسته‌ های معیشتی هزینه شده است، اظهار کرد: این بسته‌ ها در اختیار نیازمندانی قرار می‌ گیرد، که پیش از این توسط پایگاه‌ های مقاومت و گروه‌ های جهادی بسیج در سطح شهر و روستاها شناسایی شده‌ اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب بیان اینکه گروه‌های جهادی سپاه رودبار جنوب کار توزیع این بسته‌ ها را بر عهده دارند، اضافه کرد: هر بسته معیشتی شامل ده قلم کالا برنج، مرغ، رب، ماکارونی، روغن، خرما و....به ارزش یک میلیون تومان است.

سرهنگ حاجب، خاطرنشان کرد: خیران و مردم رودبار جنوب در این اقدام سهیم بودند و انتظار داریم در آینده نیز این طرح ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha