کد خبر: 197403
۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
 آمریکا ببری کاغذی است

مردم قطره قطره با همدلی حرکت کردند تا به اقیانوس یک رنگی پیوستند. خیابان های شهر های مازندران مملو از روزه دارانی است که شعار حق علیه باطل سر می دهد در فرمایش امام خمینی رهبری پا در میدان گذاشتند، اسرائیل در انزوای شدید قرار گرفته و این پیام روز قدس است. رئیس بازرسی نیروهای مسلح با بیان این که طبق فرمایش بنیانگذار انقلاب، آمریکا ببر کاغذی است، گفت: این قدرت پوشالی و کاغذی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، مردم مازندران بار دیگر در شهرهای مازندران به خروش آمدند تا در آخرین جمعه ماه رمضان دفاع خود را از قدس و مردم فلسطین اعلام کنند.

 آمریکا ببری کاغذی است

 آمریکا ببری کاغذی است


آنها بار دیگر بار دیگر با وحدت خود را نشان استکبار پیروز نخواهد شد به زور پابرجا نیست.
به گزارش خبرنگار نهضت شمال، سردار محمدجعفر اسدی در مراسم راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۲، با بیان اینکه در این عالم هیچ انسانی بی ولی نیست، اظهار کرد: همه انسان‌ها دارای ولی هستند و خداوند وعده داد که انسان را از تاریکی به نور هدایت می‌کند.

 آمریکا ببری کاغذی است

وی با تاکید بر اینکه انسان نیازمند شناخت دوست و دشمن است، گفت: قلب انسان نیازمند نور است و حضرت امام راحل نیز در آن نور قرار گرفته و استکبار و شیطان بزرگ را یک ببر کاغذی دیده است.

 آمریکا ببری کاغذی است

رئیس بازرسی نیروهای مسلح ادامه داد: سردار سلیمانی شاگرد حضرت امام راحل به آمریکا و ترامپ قمارباز در پیامی گفت، من برای شما بس هستم و این نشان از بصیرت دارد و ما نیز باید بصیرت پیدا کنیم و بدانیم تا وقتی که دستمان به دامن اهل بیت باشد شیاطین هیچ غلطی نمی‌کنند.

 آمریکا ببری کاغذی است

سردار اسدی با اشاره به جانفشانی مردم مازندران در دوران دفاع مقدس یاداور شد: لشکر ۲۵ کربلا حماسه آفرینی‌های زیادی داشته است و شاهد آن بودم که جوانان این دیار در دفاع از حرم در خان طومان و حلب حماسه آفریدند.

 آمریکا ببری کاغذی است

وی با بیان اینکه زیر سایه ولایت فقیه هستیم و گوش و چشم من به فرمان ولی فقیه است یادآور شد، افزود: متأسفانه برخی‌ها متأسفانه توصیه می‌کنند که برای راحت زندگی کردن باید به شیطان بزرگ کنار بیاییم درحالی که در سایه ولایت بودن رمز رستگاری و پیروزی است.

 آمریکا ببری کاغذی است


به گزارش نهضت شمال؛ مردم مازندران در صفوفی مثال‌زدنی و در صف های به هم پیوسته با خروش بیداری همگام با مردم آزاده دنیا با حضور در راهپیمایی روز قدس یکصدا فریاد" الله اکبر" سر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha