شرکت در راهپیمایی روز قدس، تجدید بیعت دوباره است

فرماندار ساری گفت: شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های بلند شهدا، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و تداعی کننده تجلی روحِ صبر، کرامت، ایثار، شهادت طلبی و ظلم ستیزی ملت های اسلامی در پرتو اتکا و توکل به خداوند متعال است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، محمدعلی نوبخت روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری در گفت و گو با خبرنگاران گفت: روز جهانی قدس بیانگر وحدت و انسجام امت اسلامی در برابر رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی است.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران ادامه داد: در روزِ حمایت از مقاومت اسلامی، مردم سرافراز مرکز استان با فریاد عدالتخواهی و اعلام حمایت از جریان مقاومت اسلامی، ماهیت پلید دشمنان اسلام را برهمگان روشن کردند.

نوبخت افزود: این روز حماسی، جاودانه و میراث بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری در جهت مجاهدتِ همراه با عزت اسلامی است.

وی گفت: امت اسلامی با بهره‌گیری از ابتکار انتخابِ آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، همبستگی جهانی مسلمانان را با جلوه‌ای نو از مقاومت، دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه همیشگی با استکبار جهانی را به منصه ظهور رسانند و ماهیت تهدیدهای پوچ دشمنان اسلام را برهمگان مشخص کردند.

فرماندار ساری بیان کرد: امت اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه ابهت پوشالی استکبار را با شکست مواجه کردند، ایستادگی و اقتدار ملت های اسلامی بر روی آرمان های بلند خود را بر همگان تبیین کردند.

وی در پایان از حضور دشمن شکن و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار شهرستان ساری که با حرکتی انقلابی، نهضتِ حمایت از مظلومان و مستضعفان سراسر دنیا بویژه مردم مقام و مجاهد فلسطین را تداوم بخشیده اند قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha