مرکز سوانح سوختگی زنجان در نیمه اول سال جاری به بهره برداری می رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: مرکز سوانح و سوختگی زنجان که بیش از ۱۱ سال از آغاز احداث آن می گذرد، در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد که امیدواریم پس از تکمیل عملیات اجرایی و تجهیز و تامین نیروی انسانی، در نیمه اول سال جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد.

حسن بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، با اشاره به آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان سوانح و سوختگی بیمارستان آیت الله موسوی زنجان اظهار کرد: این پروژه در مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع در ۴ طبقه با ظرفیت ۴۲ تخت بیمارستانی در سال ۱۳۸۹ احداث آن آغاز شد و به دلایلی راکد مانده بود که طی یک اخیر مجدد روند احداث آن آغاز شد که در حال حاضر پیشرفت ۹۵ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه تا کنون ۵۱۸ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است، افزود: برای پرداخت مطالبات معوق پیمانکار و تکمیل و تجهیز مرکز ۸۸۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه پس از تکمیل، این پروژه یکی از بزرگترین بخش های سوانح و سوختگی شمالغرب کشور خواهد بود، اظهار داشت: در طول اجرای این پروژه به صورت میدانی از روند احداث پروژه بازدید و مورد رصد قرار میگیرد تا در صورت وجود ایرادات ، نواقص پروژه رفع شود.

بختیاری با بیان اینکه چارت تشکیلاتی این مرکز در حال تدوین است، اظهار کرد: در صورت تکمیل عملیات اجرایی و تجهیز و تامین نیروی انسانی، امیدواریم در نیمه اول سال جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به بخش های مختلف این پروژه گفت: این پروژه دارای بخش‌های اعمال جراحی سوختگی، مراقبت‌های ویژه سوختگی، بخش BICU، اورژانس سوختگی، بخش بستری سوختگی، اتاق‌های هوارسان و فضاهای ارتباطی می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره اینکه، مناسب نبودن فضا و امکانات موجود بخش فعلی سوختگی بیمارستان احداث این پروژه بسیار ضروری است، بیان کرد: امیدواریم با تعاملات و همکاری وزارت بهداشت، این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد تا خدمت رسانی بهتری به مردم این استان به ویژه گروه های هدف انجام گیرد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha