پروژه مسکونی ۱۲ واحدی گلسار ابهر افتتاح شد

همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب امام(ره)  با حضورجمعی از مسئولین استانی و شهرستانی پروژه ۱۲ واحدی مسکن محرومین گلسار ابهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به افتتاح پروژه مسکونی ۱۲ واحدی گلسار ابهر، اظهار کرد: این پروژه در راستای محرومیت زدایی با زیر بنایی بالغ بر۱۷۲۸ متر مربع و اعتباری حدود ۷۵ میلیارد ریال ، در مدت ۲۴ ماه ساخته و به متقاضیان واگذار شد.

خواجه ای با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،تأمین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد است، افزود: تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار است که در حال حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد و مطابق با رویکردهای و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه، پویایی بخش مسکن یکی از شاخصه‌های رونق تولید محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: مسکن دارای ابعاد متعدد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... بوده و یک پدیده فرابخشی است، بدون شک اجرایی کردن برنامه¬‌های مسکن به مفهوم ایجاد فضای سکونتی، مستلزم همکاری همه جانبه تعداد کثیری از دستگاه¬‌های اجرایی، نهادهای عمومی و مشارکت عامه مردم است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ادامه داد :نظارت وپیگیری دقیق روند اجرای پروژه ها و تاکید در سرعت بخشی در طرح ها و پروژه ها با نگاه ویژه بر ارتقاء کیفیت، تاکید بر روند نظارتی پروژه های در حال اجرا و تلاش برای جذب اعتبارات ملی و استانی از جمله موارد مهم برای پیشبرد اهداف در راستای توسعه و محرومیت زدایی است .

خواجه ای با اشاره به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان درساخت وساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان ،خاطر نشان کرد: در راستای تولید و تامین مسکن ، این نهاد گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه نموده که امیدواریم تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه، پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب ۱۴ پروژه(۱۶۹۷ واحد مسکونی) در شهرهای هیدج، صائین قلعه ، خرمدره ، قیدار و آببر به عهده بنیاد مسکن است بیان کرد: روند اجرایی این پروژه‌ها با برنامه زمانبندی شده مطابقت دارد، و در اجرای پروژه ها تمامی نکات فنی ،مهندسی و ایمنی رعایت شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه گردد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha